Drodzy uczniowie, bardzo serdecznie zapraszam osoby kreatywne do wzięcia udziału w Szkolnym Konkursie na hasło promujące naszą szkołę. Do 12.02.2021 roku można przesyłać propozycje oryginalnych, niebanalnych, żartobliwych i tych super poważnych haseł reklamowych lub sloganów, które będą promować nasze Centrum lub wybrany kierunek kształcenia z naszej oferty edukacyjnej.
Najlepsze hasła zostaną wykorzystane do promocji naszej szkoły między innymi: na stronie internetowej, materiałach promocyjnych, ulotkach, banerach itp. Szczegóły w regulaminie.
Regulamin konkursu na hasło reklamowe CKZiU nr 2 w Wadowicach
I. Organizator
- Organizatorem konkursu jest CKZiU nr 2 w Wadowicach.
- Organizatora reprezentuje – Komisja ds. Promocji Szkoły.
II. Czas trwania konkursu
- Konkurs rozpocznie się 01.02.2021 r. i będzie trwał do 12.02.2021 r.
- Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w marcu 2021 r.
III. Warunki uczestnictwa
- Uczestnikiem Konkursu może być każdy uczeń CKZiU nr 2 w Wadowicach.
- Uczestnictwo w Konkursie polega na przesłaniu przez e-dziennik do Pani Agnieszki Kołek propozycji hasła reklamowego wraz z podaniem imienia, nazwiska twórcy oraz klasy.
- Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem konkursu.
IV. Zasady konkursu
- Do Konkursu mogą być zgłaszane tylko hasła wymyślone i napisane osobiście przez uczestnika.
- Każdy uczestnik ma prawo zgłosić dowolną ilość haseł.
V. Rozstrzygnięcie Konkursu i Nagroda
- Hasła reklamowe będą oceniane przez Komisję ds. Promocji Szkoły.
- Komisja oceni prace biorąc pod uwagę oryginalność, wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania.
- Organizator zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia Konkursu w przypadku niespełnienia kryteriów.
- Autor zwycięskiego hasła otrzyma nagrodę rzeczową. Organizator dopuszcza możliwość nagrodzenia większej ilości uczestników konkursu.
- Rozstrzygnięcie konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej szkoły.
VI. Przesłanie hasła na adres jest jednoznaczne z oświadczeniem:
- Praca jest moim samodzielnym i oryginalnym utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r., nr 90, poz. 631 ze zm.).
- Osoby biorące udział w konkursie zrzekają się z praw autorskich wymyślonych przez siebie haseł na rzecz Organizatora Konkursu, który tym samym przejmuje prawo do dysponowania pracą konkursową w celach promocyjnych.
Agnieszka Kołek